Priručnik za implementaciju filozofije za djecu ( P4C metode ) kroz program odjeljenske zajednice u razrednoj nastavi je nastao kao rezultat zajedničkog rada grupe nastavnika razredne nastave Kantona Sarajevo i P4C trenerica TPO fondacije.
Priručnik Filozofija za djecu ( P4C ) u osnovnim školama nastao je kao dio projekta u sklopu kurikularne reforme. Svrha ovog priručnika jeste ponuditi nastavnicima razredne nastave inovativni program rada odjeljenske zajednice prema P4C metodi rada.
Uposlenici naše škole i direktorica su ponosni što su naše učiteljice Lejla Vehabović Vahida i Irma Ahmić dio ovog projekta, te što su svojim pripremama i realizacijom Filozofije za djecu u svojim učionicama dale doprinos u izradi ovog priručnika.
Kutak za nastavnike
Intervju sa učiteljicom
Intervju sa učiteljicom Emma i Sara: Možete li se kratko predstaviti? Učiteljica: Ja sam S.A, magistar razredne nastave. Trenutno sam učiteljica V-3 odjeljenja u „Trećoj