Priručnik za implementaciju filozofije za djecu ( P4C metode ) kroz program odjeljenske zajednice u razrednoj nastavi je nastao kao rezultat zajedničkog rada grupe nastavnika razredne nastave Kantona Sarajevo i P4C trenerica TPO fondacije.
Priručnik Filozofija za djecu ( P4C ) u osnovnim školama nastao je kao dio projekta u sklopu kurikularne reforme. Svrha ovog priručnika jeste ponuditi nastavnicima razredne nastave inovativni program rada odjeljenske zajednice prema P4C metodi rada.
Uposlenici naše škole i direktorica su ponosni što su naše učiteljice Lejla Vehabović Vahida i Irma Ahmić dio ovog projekta, te što su svojim pripremama i realizacijom Filozofije za djecu u svojim učionicama dale doprinos u izradi ovog priručnika.
Kutak za nastavnike
Svjetski dan djeteta – 20 novembar
Sva su prava jednako važna! Svako dijete ima jednaka prava! Prema Konvenciji o pravima djeteta svaki dječak i djevojčica imaju pravo na : život, ime