Međunarodni dan dječije knjige obilježava se 2. aprila svake godine, a cilj obilježavanja je ukazati na važnost dječije književnosti i ljubavi prema čitanju. Ovaj datum je izabran na sam rođendan Hansa Christiana Andersena, najpoznatijeg pisca bajki.
Međunarodni dan dječije knjige ili skraćeno ICBD – International Children’s Book Day, osmišljen je da bi se djeca potaknula na čitanje i kako bi tu naviku održali kroz život. Kako bi ih što više zainteresirali za knjige, osnovana je internacionalna organizacija koja želi spojiti djecu iz svih dijelova svijeta preko knjiga. Glavni cilj organizacije je promicanje međunarodnog razumijevanja kroz dječije knjige. Organizacije ulaže velike napore da sva djeca imaju pristup knjigama te potiču distribuciju kvalitetnih dječijih knjiga.
Počevši od 1956., svake druge godine dodjeljuje se Andersenova nagrada za najbolje postignuće i trajan doprinos na području dječje književnosti. Ova nagrada je najveće priznanje u svijetu dječije književnosti. Međunarodni dan dječije knjige nije samo za malu djecu koja vole čitati, već i za sve nas. Stoga, odlična je prilika da baš na ovaj dan posegnete za nekom dragom knjigom iz djetinjstva i prisjetite se lijepih uspomena.
Tekst preuzet sa stranice – pogledaj OVDJE
U povodu Međunarodnog dana dječije književnosti članovi sekcije „Mladi bibliotekari“ u školskoj biblioteci su priredili književno druženje kojim su odali čast knjigama koje vole i čitaju!
Članovi sekcije su pokazali da čitaju obaveznu školsku lektiru, knjiga koje mogu pronaći u školskoj biblioteci kao i knjige koje sami kupuju i nabavljaju i imaju u svojoj kućnoj biblioteci. Stoga, svi članovi sekcije su donijeli po jednu omiljenu knjigu iz kućne biblioteke, predstavili je svojim drugarima, govorili o njenom kvalitetu, te je na taj način preporučili za čitanje. Uz sve to čuli su se i zanimljivi citati i odlomci iz istih, koje su članovi sekcije pripremili da čitaju. Članovi sekcije su imali priliku prvi put vidjeti i prelistati vrlo zanimljivu i vrijednu enciklopediju „Svjetlost Evrope u Bosni i Hercegovini“ kroz koju su se upoznali sa historijom Bosne i Hercegovine.
Sa školskim bibliotekarom učenici su kroz razgovor razmijenili svoja razmišljanja o književnosti i temama koje ih zanimaju.