Javni konkurs za prijem radnika za popunu upražnjenih radnih mjesta

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Tekst Javnog konkursa PDF-pogledaj OVDJE!

 

 Na osnovu člana 108. Stav (4) tačka h), a u vezi sa članom 99.stav (6) i stav (8)  Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi u Kantonu Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“ broj: 27/24 ) ,  člana 4., 5. i 6. Pravilnika s kriterijima za prijem radnika u radni odnos u osnovnim školama kao javnim ustanovama na području Kantona Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“ broj: 12/22, 22/22 i 30/24), Saglasnosti Ministarstva za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo za raspisivanje javnog konkursa, broj: 11-10-30-22641-15/24 od 27.12.2024 godine i Odluke Školskog odbora JU „Treća osnovna škola“ Ilidža, broj: 01-1-1017/24 od 31.12.2024 godine,  raspisuje

JAVNI KONKURS

za prijem radnika za popunu upražnjenih radnih mjesta

Naziv, sjedište i internet stranica škole:

JU „Treća osnovna škola“ Ilidža 

Ul. Nasihe Kapidžić Hadžić 1.

71210 Ilidža

www.trecaosnovna.edu.ba

Naziv radnih mjesta:

 a) Na određeno vrijeme od okončanja konkursne procedure do 31.08.2025. godine  za

1.Nastavnik njemačkog jezika….1 izvršilac, 10 časova sedmično

2.Nastavnik informatike…1 izvršilac, 10 časova sedmično

3.Nastavnik biologije…1 izvršilac, 3 časa sedmično

4.Nastavnik tjelesnog i zdravstvenog odgoja…1 izvršilac, 13 časa sedmično

5.Nastavnik likovne kulture… 1 izvršilac, 16 časova sedmično

6.Nastavnik tehničke kulture…1 izvršilac, 8 časova sedmično

b) na određeno vrijeme od okončanja konkursne procedure do povratka radnika sa funkcije direktora škole, a najkasnije do 15.08.2025. godine za:

1.Nastavnik tjelesnog i zdravstvenog odgoja…1 izvršilac, 20 časova sedmično

c) Na određeno vrijeme od okončanja konkursne procedure do povratka radnika sa funkcije pomoćnika direktora škole ili voditelja djela nastavnog procesa, a najkasnije do 15.08.2025. godine za:

1.Pedagog…1 izvršilac, 40 sati sedmično

d) Na određeno vrijeme od okončanja konkursne procedure do povratka radnika sa porodiljskog odsustva, a najkasnije do 31.08.2025. godine za :

1.Nastavnik turskog jezika… 1 izvršilac,  2 časa sedmično

2.Nastavnik društvo/kultura/religija…1 izvršilac ,3 časa sedmično

Opis poslova i potrebni uslovi za vršenje poslova prema Pravilniku o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta  JU „Treća osnovna škola“ Ilidža

Opis poslova za radno mjesto navedeno pod rednim brojem a) 1., 2., 3., 4., 5., 6 ., i b) 1., d) 1., 2.

Redova nastava (realizacija norme nastavnih časova u skladu sa Nastavnim planom i programom/Kurikulumom, kompletna i sveobuhvatna priprema za realizaciju norme nastavnih časova u skladu sa Nastavnim planom i programom/Kurikulumom), – Vođenje evidencije i dokumetacije koja se odnosi na realizaciju norme nastavnih časova, saradnja i konsultacije sa svim sudionicima koji mogu doprinijeti postizanju što višeg nivoa postavljenih ciljeva/ishoda definirani Nastavnim planom i programom/Kurikulumom za koji se realiziraju nastavni časovi, praćenje i vrednovanje rada učenika kao i kompletno napredovanje učenika – kako u odgojnom tako i u obrazovnom smislu, saradnja sa svim sudionicima koji mogu doprinijeti individualnom razvoju, dobrobiti i zaštite zdravlja učenika, uključujući i konsultacije sa roditeljima prema potrebi. Prema ukazanoj potrebi realizacija nastave na daljinu u zdavstvenoj ustanovi. Prema ukazanoj potrebi realizacija nastave na daljinu u kući. – Razredništvo sa časom odjeljenske zajednice (rad na invidualnom razvoju, dobrobit i zaštita zdravlja učenika, realizacija časa odjeljenesnke zajednice, sistemsko praćenje i bilježenje učeničkog napredovanja), – Komunikacija i saradnja sa svim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa – Saradnja sa roditeljima uključujući informacije i roditeljske sastanke – Vođenje propisane pedagoške dokumentacije i evidencije – Pripremanje izvještaja za sjednice odjeljenskog i nastavničkog vijeća – Ostale oblike odgojno – obrazovnog rada (pripremna, dopunska, dodatna, izborna, kursna, fakultativna i dr.oblici nastave), – Stručno usavršavanje, – Rad u stručnim organima (stručni aktivi,odjeljensko, razredno i nastavničko vijeće), – Odgovoran rad u okviru javne i kulturne djelatnosti škole – Rad u slobodnim aktivnostima, – Odgovoran rad i saradnja sa roditeljima, pedagogom-psihologom,bibliotekarom i dr. stručnim saradnicima, te upravom škole, – Izvršavanje poslova u okviru stručnih komisija, i drugih komisija po imenovanju, učešće u popravnim i drugim ispitima, – Dežurstvo u školi i uredno provođenje zdravstvene zaštite učenika, prikupljanje raznih uplata od učenika, – Obavljanje mentorstva ukoliko postoje uslovi, – Obavljanje i drugih poslova po nalogu direkora.  

Opis poslova za radno mjesto navedeno pod rednim brojem c) 1.

–  Izrada i samoevaluacija realizacije Godišnjeg plana i programa rada pedagoga –  Učešće u izradi, praćenju i izvještavanju o realizaciji Godišnjeg programa rada škole –  Izrada i inoviranje programa rada odjeljenske zajednice na osnovu aktuelnih potreba učenika, odjeljenja, školske zajednice, u saradnji sa ostalim članovima stručne službe škole i razrednicima – Pružanje stručne pomoći razrednicima u realizaciji Programa rada odjeljenske zajednice, kao i neposredna realizacija pojedinih tema – Izrada, neposredna realizacija, podrška u realizaciji i praćenje realizacije programa prevencije neprihvatljivih oblika ponašanja i zaštite učenika – Učešće u izradi, pripremi učenika za realizaciju vršnjačke podrške (peer-support) i praćenje realizacije programa vršnjačke podrške – Organiziranje i, prema potrebi, realiziranje predavanja, okruglih stolova, panela, radionica i sl. za učenike, roditelje/staratelje i nastavnike u skladu sa Godišnjim programom rada i u skladu sa aktuelnim temama – Informiranje učenika, roditelja ili staratelja i nastavnika o vrstama podrške i zaštite koju osigurava stručni saradnik pedagog – Savjetodavni rad sa učenicima i pružanje kontinuirane pedagoške podrške i pomoći učenicima (individualni i grupni rad) – Savjetovanje učenika o kvalitetnoj organizaciji slobodnog vremena – Kreiranje i realiziranje programa profesionalne orijentacije i karijemog savjetovanja učenika u saradnji sa psihologom – Utvrđivanje zrelosti i spremnosti za polazak djece u prvi razred osnovne škole i vođenje odgovarajuće evidencije i dokumentacije na propisanim obrascima – Učešće u formiranju odjeljenja prvih razreda u saradnji sa psihologom – Praćenje, analiziranje i predlaganje mjera za unapređenje kvaliteta odgojnog rada i nastavnog procesa – Prisustvovanje časovima redovne nastave, časovima odjeljenske zajednice, časovima dodatne i dopunske nastave i vannastavnih aktivnosti sa ciljem unapređenja odgojno- obrazovnog rada – Savjetodavni rad u procesu unapređenja pedagoškog rada razrednika i predmetnih nastavnika – Kontinuirano praćenje ocjenjivanja i napredovanja učenika, te savjetodavni rad sa nastavnicima s ciljem unapređenja procesa vrednovanja – Učešće u procesu prilagođavanja plana i programa učenicima sa teškoćama u razvoju i nadarenim učenicima – Savjetodavni rad sa nastavnicima u skladu sa potrebama – Prema potrebi, učešće u pripremi i realizaciji roditeljskih sastanaka – Podrška razvoju i unapređenju roditeljskih kompetencija – Prema potrebi, savjetodavni rad sa roditeljima/starateljima – Pružanje potrebne podrške učenicima i roditeljima/starateljima u ostvarivanju saradnje sa nadležnim organima – Učešće u radu Vijeća učenika i Vijeća roditelja, po potrebi – Učešće u radu stručnih timova i komisija – Učešće u radu stručnog tima škole za podršku inkluzivnom odgoju i obrazovanju – Prisustvovanje sjednicama i učešće u radu nastavničkog vijeća i odjeljenskih vijeća – Saradnja sa direktorom, pomoćnikom direktora, stručnim saradnicima, stručnim timom škole za pružanje podrške inkluzivnom obrazovanju i članovima Mobilnog stručnog tima za podršku inkluzivnom obrazovanju – Saradnja sa odgojno-obrazovnim ustanovama, službama socijalne zaštite, zdravstvenim ustanovama, organima sigurnosti, nevladinim organizacijama i drugim relevantnim ustanovama/institucijama/organizacijama – Učešće u organizaciji i realizaciji pedagoško-psihološke prakse studenata nastavničkih fakulteta i mentorski rad sa pripravnicima – Pomoć u programiranju, realizaciji i praćenju individualnog i kolektivnog stručnog usavršavanja nastavnika, stručnih saradnika i saradnika – Pripremanje za rad – Stručno usavršavanje, praćenje i implementacija naučnih dostignuća u struci – Supervizija kao profesionalna podrška – Kreiranje i realiziranje istraživanja o aktuelnim temama od značaja za školsku zajednicu – Vođenje dokumentacije i evidencije u skladu sa zakonom i podzakonskim aktima – Prikupljanje i korištenje podataka o učenicima i porodicama u skladu sa etikom struke, etičkim kodeksima i važećim propisima o zaštiti ličnih podataka – Obavlja i druge poslove utvrđene propisima, općim aktima ustanove i u saradnji sa direktorom, a u okviru djelokruga rada radnog mjesta

Uslovi za vršenje poslova:

  • Uslovi za vršenje poslova za radno mjesto navedeno pod red.br.: a) 1.,
Uslovi za vršenje poslovaNastavnici koji imaju VSS-VII stepen ili studij II ciklusa u skladu sa Bolonjskim procesom predaju njemački jezik u osnovim školama- završen Filozofski fakultet- odgovarajući jezik/četvorogodišnji studij- A predmet u jednopredmetnoj grupi ili A, odnosno B predmetu dvojezičnoj predmetnoj grupi, Pedagoška akademija-odgovarajuća jednopredmetna grupa.
  • Uslovi za vršenje poslova za radno mjesto navedeno pod red.br.: a) 2.,
Uslovi za vršenje poslovaOd I do III razreda nastavu informatike mogu izvoditi nastavnici razredne nastave. Od IV do IX razreda nastavu informatike mogu izvoditi nastavnici koji imaju sljedeća stručna zvanja (redno mjesto određuje prioritet): –           Profesor Bakalaureat/bachelor -nastavnički smijer –           Profesor informatike –           Profesor tehničkog odgoja i informatike –           Profesor matematike i informatike –           Bakalaureat/bachelor informatike i tehnike –           Bakaleureat/bachelor matematike i informatike –           Bakalaureat/bachelor tehničkog odgoja i informatike –           Bakaleureat/bachelor fizike i informatik –           Bakalaureat/bachelor kulture življenja i tehničkog odgoja sa informatikom –           Magistar-nastavnički smijer –           Magistar tehničkog odgoja i informatike –           Magistar računarstva i informatike –           Magistar matematike i informatike –           Magistar informatike i tehnike –           Magistar matematike, nastavnički smjer –           Nastavnik matematike i informatike –           Nastavnik fizike i informatike –           Nastavnik informatike i tehničke kulture sa fizikom, –           Profesor tehnike i informatike –           Profesor informatike i tehnike, –           Magistar kulture življenja i tehničkog odgoja sa informatikom   Profili i stručne spreme uz uslov  položene pedagoško-psihološke i metodičko didaktičke  grupe predmeta –           Bakaleureat/bachelor softverskog inžinjerstva –           Diplomirani matematičar -informatičar –           Diplomirani informatičar –           Diplomirani inženjer informatike i računarstva –           Diplomirani inženjer elektrotehnike –           Magistar softverskog inžinjerstva –           Magistar matematičkih nauka, smijer teorijska kompjutorska nauka –           Magistar informacionih sistema –           Magistar informacionih tehnologija –           Bachelor saobraćaja, smjer kompjutersko-informacione tehnologije –           Magistar saobraćaja, smjer kompjutersko-informacione tehnologije –           Diplomirani inženjer kompjuterskih nauka –           Diplomirani inženjer informacionih sistema –           Diplomirani inženjer računarstva i informatika, –           Bachelor- inženjer elektotehnike, Odsjek za automatiku i elektroniku –           Bachelor- inženjer elektotehnike, Odsjek za elektroenergetiku –           Bachelor- inženjer elektotehnike, Odsjek za računarstvo i informatiku –           Bachelor- inženjer elektotehnike, Odsjek za telekomunikacije –           Magistar eletrotehnike- diplomirani inženjer eletrotehnike, Odsjek automatika i elektronika –           Magistar eletrotehnike- diplomirani inženjer eletrotehnike, Odsjek računarstvo i informatika –           Magistar eletrotehnike- diplomirani inženjer eletrotehnike, Odsjek telekomunikacije –           Magistar eletrotehnike- diplomirani inženjer eletrotehnike, Odsjek elektroenergetika  
  • Uslovi za vršenje poslova za radno mjesto navedeno pod red.br.: a) 3.,
Uslovi za vršenje poslovaPrirodno-matematički fakultet-Odsjek biologije zvanje: –           Nastavnik biologije (VI stepen stručne spreme) –           Profesor biologije (VII stepen stručne spreme) –           Diplomirani biolog (VII stepen) sa položenom pedagoško-psihološkom i metodičko- didaktičkom grupom predmeta. –           Bachelor (I ciklus) nastavnički smjer –           Magistar Biologije ( II ciklus) nastavnički smjer –           Prvi (I) ciklus Prirodno-matematičkog fakulteta u Sarajevu, Odsjek Biologija sa položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta, do 01. 09. 2020. godine. –           Drugi (II) i treći (III) ciklus Odsjek za biologiju, Prirodno-matematički fakultet u Sarajevu, sa položenom pedagoško-psihološkom i metodičko-didaktičkom grupom predmeta. –           Ing. Biologije sa položenom pedagoškom grupom predmeta (VII stepen)   Filozofski fakultet-Odsjek biologija i hemija, zvanje: –           Profesor biologije i hemije
  • Uslovi za vršenje poslova za radno mjesto navedeno pod red.br.: a) 4., i  brojem b)1.,
Uslovi za vršenje poslova–         VII stepen stručne spreme (profesor fizičkog vaspitanja, profesor za fizičku kulturu, profesor sporta i tjelesnog odgoja); –          Magistar nauka u oblasti sporta i tjelesnog odgoja; –          Doktor nauka u oblasti sporta i tjelesnog odgoja;- –          Završen II ciklus po Bolonjskom sistemu studiranja; –          Završen III ciklus po Bolonjskom sistemu studiranja.    

Uslovi za vršenje poslova za radno mjesto navedeno pod red.br.: a) 5.,

Uslovi za vršenje poslova–          stručna lica koja su završila Akademiju likovnih umjetnosti – nastavnički smjer –          sva lica koja su završila neki drugi smjer na Akademiji likovnih umjetnosti, ukoliko su položili psihološko-pedagošku grupu predmeta, a što je ekvivalent bolonjskom sistemu: Nastavnički odsjek: –           I ciklus studija: bachelor likovnih umjetnosti – edukacija likovnih umjetnosti- –          II ciklus studija: magistar likovnih umjetnosti – edukacija likovnih umjetnosti.  

Uslovi za vršenje poslova za radno mjesto navedeno pod red.br.: a) 6.,

Uslovi za vršenje poslova–           Pedagoški fakultet-odsjek tehnički odgoj i kultura življenja; –           Pedagoški fakultet-odsjek tehnički odgoj, kultura življenja i informatika; –           Filozofski fakultet – odsjek tehnički odgoj i informatika -zvanje nastavnik tehničkog odgoja i informatike; –           Filozofski fakultet – odsjek tehnički odgoj i informatika – zvanje profesor tehničkog odgoja i informatike (180 bodova); –           Pedagoški fakultet- profesor tehničkog odgoja (240 bodova); –           Profesor proizvodno – tehničkog obrazovanja; –           Profesor politehničkog obrazovanja i odgoja; –           Profesor tehničkog obrazovanja; –           Nastavnik tehničkog obrazovanja; –           Pedagoška akademija – grupa tehnički odgoj-informatika; –           Nastavnički fakultet- nastavnik fizike, informatike sa tehničkim odgojem; –           Viša pedagoška škola- nastavnik politehnike; –           Pedagoško-tehnički fakultet-profesor politehničkog vaspitanja i obrazovanja; Pored navedenih uslova za vršenje poslova iz predmeta tehničke kulture mogu izvoditi i osobe sa završenim: –           I (prvim) ciklusom odgovarajućeg studija visokog obrazovanja(dodiplomski studij) u tajanju od najmanje tri, odnosno četiri studijske godine, sa akademskom titulom i stručnim zvanjem Bakalaureat/ Bachelor tehničkog odgoja/kulture, odnosno sa završenim II (drugim) ciklusom odgovarajućeg studija visokog obrazovanja (postdiplomski studij), sa akademskom titulom i stručnim zvanjem Magistra tehničkog odgoja i kulture življenja, Magistra tehničkog odgoja, Magistra tehničkog odgoja i informatike, odnosno završenim trećim ciklusom studija i naučnim zvanjem doktora odgojnih nauka u kulturi življenja i tehničkom odgoju-metodika nastave tehničkog odgoja u osnovnoj školi.Nastavu iz predmeta Tehnička kultura mogu izvoditi diplomirani mašinski inženjeri s položenom pedagoško-psihološko-metodičkom grupom predmeta. Osoba iz prethodnog stava dužna je ove ispite položiti u roku od godinu dana od dana stupanja na posao nastavnika.          
  • Uslovi za vršenje poslova za radno mjesto navedeno pod red.br.: c) 1.,
Uslovi za vršenje poslovaPoslove i zadatke pedagoga mogu obavljati lica sa:   –           stečenim VII stepenom stručne spreme i zvanjem: profesor pedagogije ili diplomirani pedagog ili diplomirani pedagog-psiholog;   – završenim II ciklusom bolonjskog visokoobrazovnog procesa i stečenim zvanjem: (magistar/master pedagogije akademski smjer ili magistar/master pedagogije – strukovni smjer ili magistar/master pedagogije specijalna pedagogija ili magistar/master pedagogije ili magistar/master pedagogije ili druga studijska grupa (dvopredmetni studij) sa prethodno završenim prvim ciklusom studija pedagogije.

–               Uslovi za vršenje poslova za radno mjesto navedeno pod red.br.: d) 1.,

Uslovi za vršenje poslova–        Magistar turskog jezika i književnosti –        Diplomirani turkolog   –        Diplomirani profesor turskog jezika i književnosti  –        Bakalaureat/Bachelor turskog jezika i književnosti
  • Uslovi za vršenje poslova za radno mjesto navedeno pod red.br.: d) 2.,
Uslovi za vršenje poslovaNastavu iz predmeta Društvo/Kultura/Religija od I do IV razreda osnovne škole mogu izvoditi nastavnici/ce razredne nastave. Nastavu iz predmeta Društvo/Kultura/Religija od V do IX razreda osnovne škole mogu izvoditi nastavnici koji su završili fakultet humanističkih i društvenih nauka i to: –         Filozofski fakultet (Odsjek za filozofiju, Odsjek za sociologiju, Odsjek za historiju) nastavničko usmjerenje –         Fakultet političkih nauka–nastavničko usmjerenje –         Teološki fakulteti – nastavničko usmjerenje, te –         Akademiju likovnih umjetnosti- (studijski program nastavničkog usmjerenja) Profil kadra koji će realizirati nastavu iz predmeta Društvo/Kultura/Religija od prvog do petog razreda je: –        Nastavnici razredne nastave koji imaju uslove za realiziranje razredne nastave od prvog do petog razreda škole. Pored nastavnika iz tačke 1,  u petom razredu škole nastavu mogu realizirati nastavnici sa završenim nastavničkim fakultetom društvenog smjera i nastavnici koji posjeduju zvanje: –           Bakalaureat/Bachelor likovne umjetnosti (nastavničko usmjerenje) sa ostvarenih najmanje 240 ECTS studijskih bodova odnosno Magistar likovne umjetnosti(nastavničko usmjerenje); –          Profesor likovne umjetnosti po predbolonjskom sistemu studija najmanje (VSS univerzitetska diploma VII stepen). Profil kadra koji će realizirati nastavu iz predmeta Društvo/Kultura/Religija u šestom i sedmom razredu je: –          Nastavnici koji imaju uslove za realiziranje nastave iz predmeta Kultura življenja –          Nastavnici sa završenim nastavničkim fakultetom društvenog smjera i nastavnici koji posjeduju zvanje: –          Bakalaureat/Bachelor likovne umjetnosti (nastavničko usmjerenje) sa ostvarenih najmanje 240 ECTS studijskih bodova odnosno Magistar likovne umjetnosti (nastavničko usmjerenje);            lProfesor likovne umjetnosti po predbolonjskom sistemu studija najmanje (VSS univerzitetska diploma VII stepen). Profil kadra koji će realizirati nastavu iz predmeta Društvo/Kultura/Religija u osmom i devetom razredu je: –           Nastavnici sa završenim nastavničkim fakultetom društvenog smjera –           Nastavnici sa završenim ostalim fakultetima društvenog smjera, uz položenu pedagoškopsihološku grupu predmeta i nastavnici koji posjeduju zvanje: –          Bakalaureat/Bachelor likovne umjetnosti (nastavničko usmjerenje) sa ostvarenih najmanje 240 ECTS studijskih bodova odnosno Magistar likovne umjetnosti (nastavničko usmjerenje); –           Prof. likovne umjetnosti po predbolonjskom sistemu studija najmanje (VSS univerzitetska diploma VII stepen);  

DODATNO BODOVANJE PO OSNOVU DOPUNSKIH PRAVA BORACA – BRANITELJA BiH I ČLANOVA NJIHOVIH PORODICA

Nakon bodovanja na osnovu općih i posebnih kriterija u skladu sa Pravilnikom s kriterijima za prijem radnika u radni odnos u osnovnim školama kao javnim ustanovama na području Kantona Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“ br. 12/22, 22/22 i 30/24), na ukupan broj prethodno ostvarenih bodova, u zavisnosti o pripadnosti boračkoj populaciji (borci branitelji BiH i članovi njihovih porodica) dodaju se i bodovi kako je to propisano Uredbom o jedinstvenim kriterijima i pravilima za zapošljavanje branilaca i članova njihovih porodica u institucijama u Kantonu Sarajevo, Gradu Sarajevo i općinama u Kantonu Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“ br. 37/20 i 27/21), a dodatni bodovi se računaju u skladu sa Instrukcijom o bližoj primjeni kriterija vrednovanja prema Uredbi o jedinstvenim kriterijima i pravilima za zapošljavanje branilaca i članova njihovih porodica u institucijama u Kantonu Sarajevo, Gradu Sarajevo i općinama u Kantonu Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“, broj: 38/20 i 28/21).Pravo na dodatne bodove ostvaruju branioci i članovi njihovih porodica pod sljedećim uslovima:

a) da imaju neprekidno prebivalište u Kantonu Sarajevo u posljednja 24 mjeseca (dokaz: uvjerenje/potvrda o neprekidnom prebivalištu na području Kantona Sarajevo u posljednja 24  mjeseca) i

b) da se u momentu podnošenja prijave na Javni konkurs nalaze na evidenciji JU „Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo” (dokaz: uvjerenje JU „Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo“), ili su zaposleni na određeno vrijeme, ili da su zaposleni sa nižom stručnom spremom od one koju posjeduju (dokaz: uvjerenje/potvrda poslodavca).

Potvrda iz tačke b) ne smije biti starija od dana objavljivanja javnog konkursa.

Mjesto obavljanja rada

Mjesto obavljanja rada za sva radna mjesta navedena u Javnom konkursu je na adresi JU „Treća osnovna škola“ Ilidža, Nasihe Kapidžić Hadžić 1. Ilidža.

Radno vrijeme

Radno vrijeme radnika ostvaruje se zavisno od rasporeda časova u školskoj 2024/2025. godini i traje u dužini radnog vremena utvrđenog prijavom na PIO, Kolektivnim ugovorom, Pravilnikom o radu i Ugovorom o radu radnika.

Osnovna plaća

  • Osnovna plaća isplaćuje se u iznosu koji zavisi od stečenog zvanja i stepena stručne spreme, shodno prijavi na PIO za navedene pozicije.
  • Slijedi tabelarni prikaz iznosa osnovne plaće za puno radno vrijeme ( za radna mjesta na pozicijama sa nepunim radnm vremenom iznos osnovne plaće se utvrđuje shodno trajanju radnog vremena).
Stečeno zvanjeStručna spremaKoeficijentIznos osnovne plaće
Nastavnik viši savjetnikVII, I i II ciklus bolonje (180, 240 i 300 ECTS)4,831859,55 KM
Nastavnik savjetnikVII, I i II ciklus bolonje (180, 240 i 300 ECTS)4,601771,00 KM
Nastavnik mentorVII, I i II ciklus bolonje (180, 240 i 300 ECTS)4,481724,80 KM
Bez stečenog zvanjaVII, I i II ciklus bolonje (180, 240 i 300 ECTS)4,361678,60 KM
Nastavnik viši savjetnikVI stepen4,481724,80 KM
Nastavnik savjetnikVI stepen4,361678,60 KM
Nastavnik mentorVI stepen4,241632,40 KM
Bez stečenog zvanjaVI stepen4,131590,05 KM

Tačan iznos osnovne plaće za radna mjesta za koja je raspisan ovaj javni konkurs utvrđuje se na osnovu stečenog zvanja i stepena stručne spreme radnika, srazmjerno vremenu provedenom na radu.

DOKUMENTACIJA KOJA SE PODNOSI UZ PRIJAVU

(original, ovjerena kopija ili kopija)

Za zasnivanje radnog odnosa, pored općih uslova utvrđenih Zakonom o radu („Službene novine FBiH“ br. 26/16 i 89/18, 44/22 i 39/24), kandidati treba da ispunjavaju i posebne uslove predviđene Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi u Kantonu Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“ broj: 27/24 ), Nastavnim planom i programom za osnovnu školu, Pedagoškim standardima za osnovni odgoj i obrazovanje i normativom školskog prostora, opreme, nastavnih sredstava i učila za osnovnu školu („Službene novine Kantona Sarajevo“ br. 10/24, 21/24-ispravka i 35/24).

1.         OBAVEZNA DOKUMENTACIJA(kopije ili ovjerene kopije)

Uz potpisanu pisanu prijavu sa kratkom biografijom kandidati su dužni dostaviti:

a)         svojeručno potpisana pisana prijava na konkurs s kratkom biografijom, kontakt podacima kandidata (adresa, broj telefona, e-mail adresa), tačnom naznakom na koju poziciju se konkuriše i tačno navedenom dokumentacijom koja se prilaže uz prijavu na konkurs ;

b)         diploma/uvjerenje/ svjedodžba o stečenoj stručnoj spremi ili akademskom zvanju ;

c)         izvod iz matične knjige rođenih,

d)         uvjerenje o državljanstvu Bosne i Hercegovine (ne starije od šest mjeseci),

e)         svojeručno potpisana saglasnost o dostavljanju preliminarnih odluka prema kojoj se kandidatu preliminarne odluke iz člana 19. Pravilnika dostavljaju elektronskom poštom na adresu koju je kandidat naveo u prijavi na javni konkurs,

f)         i druge dokaze o ispunjavanju uslova za to radno mjesto, a koji su navedeni u konkursu.

2.         DODATNA DOKUMENTACIJA (kopije ili ovjerene kopije)

a)         uvjerenje sa šifrom zanimanja koje izdaje fond za penzijsko-invalidsko osiguranje,

b)         potvrda/uvjerenje poslodavca o vremenu provedenom na poslovima nastavnika u produženom i cjelodnevnom boravku redovne osnovne škole i poslovima asistenta u ustanovi,

c)         uvjerenje/potvrda poslodavca o vremenu provedenom na stručnom osposobljavanju u ustanovi,

d)         uvjerenje o položenom stručnom ispitu,

e)         potvrda/uvjerenje o vremenu provedenom na evidenciji službe za zapošljavanje koju/e izdaje Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo (ne starija/e od tri mjeseca),

f)         rješenje o sticanju posebnog stručnog zvanja koje je izdato u skladu sa Pravilnikom o ocjenjivanju, napredovanju i stjecanju stručnih zvanja odgajatelja, profesora/nastavnika i stručnih saradnika u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama i domovima učenika odnosno propisom koji se primjenjuje na teritoriji Bosne i Hercegovine, kojim je stečeno zvanje na osnovu istih kriterija i u istoj proceduri kao u navedenom pravilniku,

g)         diploma/uvjerenje o stečenom akademskom zvanju,

h)         potvrda o posebnom priznaju UNSA,

i)          uvjerenje/rješenje nadležnih organa o pripadnosti boračkoj populaciji i to:

1.         uvjerenje o statusu djeteta šehida-poginulog borca i nestalog branioca;

2.         rješenje o priznatom pravu na porodičnu invalidninu za suprugu šehida/poginulog, umrlog i nestalog branioca i uvjerenje o učešću u oružanim snagama za šehida/poginulog, umrlog i nestalog branioca, rješenje o priznatom svojstvu ratnog vojnog invalida, Bosna i Hercegovina Federacija Bosne i Hercegovine Kanton Sarajevo

3.         dokaz o bračnoj zajednici sa ratnim vojnim invalidom,

4.         rješenje o priznatom pravu na mjesečno novčano primanje dobitniku priznanja,

5.         uvjerenje o učešću u oružanim snagama,

6.         uvjerenje o statusu djeteta ratnog vojnog invalida,

7.         rješenje o priznatom pravu na invalidninu ili mjesečni novčani dodatak ili uvjerenje o učešću u oružanim snagama koje izdaje općinska služba za boračkoinvalidsku zaštitu odnosno grupa za pitanja evidencije iz oblasti vojne obaveze prema mjestu prebivališta (ne starije od šest mjeseci);

j)          uvjerenje/potvrdu o neprekidnom prebivalištu na području Kantona Sarajevo u posljednja 24 mjeseca (ne starije od šest mjeseci).

Kriteriji, procedure, uslovi, način bodovanja i izbor kandidata regulisani su Pravilnikom sa kriterijima za prijem zaposlenika u radni odnos u predškolskim ustanovama, osnovnim i srednjim školama kao javnim ustanovama na području Kantona Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“, broj: 12/22, 22/22 i 30/24).

Dokumentacija koju kandidat dostavlja uz prijavu na konkurs mogu biti kopije, koje ne moraju biti ovjerene, uz obavezu da kandidat koji je primljen po konkursu dostavi originalnu dokumentaciju ili ovjerene kopije dokumentacije, najkasnije pet dana po dobijanju konačne Odluke o izboru radnika.

Po konačnosti Odluke o izboru radnika, izabrani kandidat je dužan dostaviti ljekarsko uvjerenje nadležne zdravstvene ustanove , koje nije starije od šest mjeseci, kao i drugu dokumentaciju u skladu sa zakonom i internim aktima ustanove, nakon čega direktor zaključuje ugovor o radu sa izabranim kandidatom.

Prijava kandidata koji nije dostavio dodatnu dokumentaciju će se smatrati urednom, a prijavljeni kandidat će se bodovati samo na osnovu onih kriterija za koje je dostavio urednu dokumentaciju.

ADRESA NA KOJU SE PRIJAVE PODNOSE I NAČIN PREDAJE DOKUMENTACIJE

Prijave na konkurs sa traženom dokumentacijom (dokazima) o ispunjavanju uslova konkursa dostaviti lično ili putem preporučene pošte u zatvorenoj koverti na adresu:

JU „Treća osnovna škola“ Ilidža, Nasihe Kapidžić Hadžić 1. 71210 Ilidža – Komisiji, – „Prijava na javni konkurs na poziciju (navesti ime i prezime kandidata, adresu i poziciju/e za koju/e je raspisan javni konkurs) NE OTVARAJ – OTVARA KOMISIJA“.

Kontakt telefon osobe za dodatne informacije: 033 638-473

Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati.

Obavještenje o raspisanom Javnom konkursu je objavljeno u dnevnim novinama „Oslobođenje“ dana 03.01.2025.godine a kompletan tekst konkursa je objavljen na službenoj internet stranici JU „Treća osnovna škola, Ilidža i putem službenog e-maila škole dostavljen Ministarstvu za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo i JU „Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo“ radi objavljivanja na njihovim službenim internet stranicama uz naznaku isteka roka za prijavu na ovaj konkurs i ostat će objavljen na internet stranicama u čitavom periodu roka prijave do 12.01.2025. godine.

PRILOG

Saglasnost za dostavljanje preliminarnih odluka

Na osnovu člana 19. Pravilnika s kriterijima za prijem radnika u radni odnos u osnovnim

školama kao javnim ustanovama na području Kantona Sarajevo („Službene novine Kantona

Sarajevo“ broj: 12/22, 22/22 i 30/24), saglasan/na sam da mi se preliminarne odluke dostavljaju

elektronskom poštom na adresu koju sam naveo/la u prijavi na javni konkurs.

U________________,dana___,___,______

Novosti