Javni konkurs za popunu upražnjenog radnog mjesta u školskoj 2024/2025. godini

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Tekst Javnog konkrsa PDF-pogledaj OVDJE!

1. NAZIV, SJEDIŠTE I INTERNET STRANICA USTANOVE

        – JU „TREĆA OSNOVNA ŠKOLA“ ILIDŽA

       – Ul: Nasihe Kapidžić Hadžić br 1. – 71 210, Ilidža

       – www. trecaosnovna.edu.ba

2. NAZIV RADNIH MJESTA

1. Sekretar škole……………….1 izvršilac, 40 sati sedmično, na određeno vrijeme od okončanja konkursne procedure do 31.08.2025.godine

3. OPIS POSLOVA I POTREBNI USLOVI IZ PRAVILNIKA KOJIM SE REGULIŠE

UNUTRAŠNJA ORGANIZACIJA I SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA

Poslovi radnog mjesta pod rednim brojem 1. obavljaju se na osnovu Pedagoških standarda i normativa za odgoj i obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi i Pravilnika o unutrašnjoj sistematizaciji i organizaciji radnih mjesta JU „Treća osnovna škola“ Ilidža.

OPIS POSLOVA 

 Opis poslova za radno mjesto sekretar:  

1. Izrađuje akte iz djelokruga rada sekretara škole;

2. Prati zakonske propise i službena glasila;

3. Priprema i izrađuje akte za školski odbor;

4. Poduzima potrebne radnje za upis podataka u sudski registar;

5. Sarađuje sa nadležnim stručnim službama izvan škole;

6. Zastupa i predstavlja školu prema ovlaštenju direktora

7. Pruža potrebnu podršku u slučajevima angažovanja advokata za zastupanje škole u sudskim sporovima

8. Obavlja poslove u vezi sa zasnivanjem radnih odnosa, evidencije radnika, prijave i odjave radnika i članova njihovih porodica nadležnim službama

9. Učestvuje u izradi plana godišnjih odmora

10. Izdaje razna uvjerenja radnicima škole

11. Pruža stručnu pomoć komisijama škole

12. Poslovi javne nabavke pravne struke odnosno administrativno-pravne poslove

13. Rad sa strankama

14. Poslovi u vezi sa sistematskim pregledom radnika

15. Vodi personalne dosjee radnika

16. Sarađuje i dostavlja potrebne podatke iz djelokruga rada sekretara škole

17. Obavlja poslove lica ovlaštenog za prijem i postupanje po prijavama korupcije u skladu sa zakonskim i podzakonskim aktima

18. Odgovorna je za ažurnost, pravovremenost, urednost i tačnost podataka u različitim bazama podataka (registri, evidencije, upitnici, portali….) uspostavljenim u skladu sa zakonskim i podzakonskim aktima

19. Unosi podatke u određene baze podataka

20. Priprema i proslijeđuje neophodnu dokumentaciju licima zaduženim za unos u određene baze podataka

21. Vrši organiziranje, koordiniranje i kontrolu rada administrativnog radnika i ostalog osoblja za podršku funcionisanja i rada škole u saradnji sa direktorom i pomoćnikom direktora

22. Učestvuje u izradi Godišnjeg programa rada škole

23. Učestvuje u izradi plana nabavki za period privremenog finansiranja, plana javnih nabavki, njegovih izmjena i dopuna u skladu sa odobrenim budžetom i Zakonom o javnim nabavkama

24. Izrađuje Godišnji program rada sekretara škole

25. Redovno izvještava direktora ustanove o stanju i problemima u obavljanju poslova iz svoje nadležnosti i predlaže poduzimanje adekvatnih mjera s ciljem njihovog rješavanja

26. Stručno usavršavanje

27. Obavlja i druge poslove utvrđene propisima, općim aktima ustanove i u saradnji sa direktorom/icom,  a u okviru djelokruga rada radnog mjesta.

POTREBNI USLOVI 

Pored općih uslova za zasnivanje radnog odnosa utvrđenih Zakonom o radu („Službene novine FBiH“, broj: 26/16, 89/18, 44/22 i 39/24), kandidati treba da ispunjavaju i posebne uslove predviđene Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi u Kantonu Sarajevo  (”Službene novine Kantona Sarajevo”, broj: 27/24), Pedagoškim standardima i normativima za odgoj i obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi (”Službene novine Kantona Sarajevo”, broj: 10/24, 21/24 i 35/24) i Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta JU „Treća osnovna škola“, Ilidža.

  • Uslovi za radno mjesto sekretar:

           Poslove i zadatke sekretara škole mogu obavljati lica sa:

         –  stečenim VII stepenom stručne spreme i zvanjem diplomirani pravnik; 

        – završenim I ciklusom bolonjskog visokoobrazovnog procesa (240 ECTS) i stečenim      zvanjem: bakalaureat/bachelor prava ili diplomirani pravnik; 

      – završenim II ciklusom bolonjskog visokoobrazovnog procesa i stečenim zvanjem magistar/master prava sa prethodno završenim I ciklusom studija prava.

4. MJESTO OBAVLJANJA RADA I RADNO VRIJEME

Mjesto obavljanja rada je na adresi  JU „Treća osnovna škola“, Ilidža,  ulica:  Nasihe Kapidžić Hadžić br 1., 71 210 Ilidža.

Radno vrijeme radnika za navedeno radno mjesto. traje u dužini radnog vremena utvrđenog prijavom na PIO, Godišnjim programom rada škole, Kolektivnim ugovorom za djelatnosti predškolskog odgoja i osnovnog odgoja i obrazovanja u Kantonu Sarajevo, Pravilnikom o radu i Ugovorom o radu radnika  (puno radno vrijeme – 40 sati sedmično).

5. OSNOVNA PLAĆA 

Osnovna plaća je najniži iznos koji se radniku mora isplatiti za rad na poslovima pripadajućeg platnog razreda za puno radno vrijeme i normalne uslove i rezultate rada. 

Osnovna plaća za puno radno vrijeme, normalne uslove rada i rezultate rada radnika čini vrijednost koeficijenta složenosti poslova platnog razreda u koji je postavljen radnik, umnožen sa utvrđenom osnovicom za plaću. Pored osnovne plaće, radnicima pripadaju i dodaci na plaću (naknade i druga primanja), u skladu sa zakonom i Kolektivnim ugovorom. 

Osnovna plaća radnika za navedeno radon mjesto iznosi: 

1678, 60 KM (VII, I i II ciklus bolonje 180, 240 i 300 ECTS)-  bez stečenog stručnog zvanja

1724,80 KM (VII, I i II ciklus bolonje 180, 240 i 300 ECTS) – samostalni stručni saradnik

1771,00 KM (VII, I i II ciklus bolonje 180, 240 i 300 ECTS) – viši stručni saradnik

1859,55 KM (VII, I i II ciklus bolonje 180, 240 i 300 ECTS) – stručni saradnik savjetnik

6. ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVE

Konkurs ostaje otvoren 10 (deset) dana od dana objave obavještenja o raspisanom konkursu u dnevnim novinama „OSLOBOĐENJE“ i krajnji rok za prijavu na javni konkurs je 23.03.2025. godine).

7. ADRESA NA KOJU SE PRIJAVE PODNOSE I NAČIN PREDAJE DOKUMENTACIJE

Prijavu na Javni konkurs sa dokazima o ispunjavanju uslova za konkurs podnose se Konkursnoj komisiji preporučeno poštom ili lično na protokol Škole u zatvorenoj koverti s naznakom „Prijava na javni konkurs na poziciju (navesti ime i prezime kandidata, adresu i poziciju/e za koju/e je raspisan javni konkurs) NE OTVARAJ – OTVARA KOMISIJA“ na adresu:

JU „Treća osnovna škola“ Ilidža, ul. Nasihe Kapidžić Hadžić br 1., 71210 Ilidža

Nepotpune, neblagovremene i neuredne prijave, neće se uzeti u razmatranje.

Molimo kandidate da dokumentaciju dostavljaju u fotokopijama, jer se nakon okončanja javnog konkursa ista neće vraćati na adresu. Dokumentacija prijavljenih kandidata koji nisu izabrani po ovom konkursu vraća se na lični zahtjev predat na protokolu škole u roku od mjesec dana od okončanja konkursne procedure.

8. DOKUMENTACIJA KOJA SE PODNOSI UZ PRIJAVU 

Za zasnivanje radnog odnosa, pored općih uslova utvrđenih Zakonom o radu Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH“, broj 26/16, 89/18, 44/22 i 39/24) kandidati trebaju ispunjavati i posebne uslove utvrđene Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi u Kantonu Sarajevo  (”Službene novine Kantona Sarajevo”, broj: 27/24), Pedagoškim standardima i normativima za odgoj i obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi (”Službene novine Kantona Sarajevo”, broj: 10/24, 21/24 i 35/24), Pravilnikom o radu JU„Treća osnovna škola“ Ilidža i  Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta JU „Treća osnovna škola“ Ilidža.

OBAVEZNA DOKUMENTACIJA (kopije ili ovjerene kopije) 

a) svojeručno potpisana pisana prijava kandidata na konkurs s kratkom biografijom, tačno navedenom dokumentacijom koja se prilaže uz prijavu na konkurs, tačnom naznakom na koju poziciju se konkuriše i kontakt podacima kandidata (adresa, broj telefona, e-mail adresa); 

b) diploma/uvjerenje/svjedodžba o stečenoj stručnoj spremi; 

c) izvod iz matične knjige rođenih; 

d) uvjerenje o državljanstvu Bosne i Hercegovine (ne starije od šest mjeseci); 

e) svojeručno potpisana saglasnost o dostavljanju preliminarnih odluka prema kojoj se kandidatu, preliminarne odluke iz člana 19. Pravilnika, dostavljaju elektronskom poštom na adresu koju je kandidat naveo u prijavi na javni konkurs; 

f) druge dokaze o ispunjavanju uslova za to radno mjesto, a koji su navedeni u javnom konkursu.

DODATNA DOKUMENTACIJA (kopije ili ovjerene kopije) 

a) uvjerenje o radnom stažu sa tačno naznačenim poslovima i radnim zadacima (šifra zanimanja) koje izdaje fond za penzijsko-invalidsko osiguranje; 

b) potvrda/uvjerenje poslodavca o vremenu provedenom na poslovima nastavnika u produženom i cjelodnevnom  boravku redovne osnovne škole i poslovima asistenta u ustanovi; 

c) potvrda/uvjerenje poslodavca o vremenu provedenom na stručnom osposobljavanju u ustanovi; 

d) uvjerenje o položenom stručnom ispitu; 

e) potvrda/uvjerenje o vremenu provedenom na evidenciji službe za zapošljavanje koju/e izdaje Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo (ne starija/e od tri mjeseca); 

f) rješenje o sticanju posebnog stručnog zvanja koje je izdato u skladu sa Pravilnikom o ocjenjivanju, napredovanju i stjecanju stručnih zvanja odgajatelja, profesora/nastavnika i stručnih saradnika u predškolskim ustanovama,  osnovnim i srednjim školama i domovima učenika, odnosno propisom koji se primjenjuje na teritoriji Bosne i Hercegovine, kojim je stečeno zvanje na osnovu istih kriterija i u istoj proceduri kao u navedenom pravilniku; 

g) diploma/uvjerenje o stečenom akademskom zvanju; 

h) potvrda o posebnom priznanju UNSA; 

i) uvjerenje/rješenje nadležnih organa o pripadnosti boračkoj populaciji i to: 

1. uvjerenje o statusu djeteta šehida-poginulog borca i nestalog branioca; 

2. rješenje o priznatom pravu na porodičnu invalidninu za suprugu šehida-poginulog, umrlog i   nestalog branioca i uvjerenje o učešću u oružanim snagama za šehida/poginulog, umrlog i nestalog    branioca, rješenje o priznatom svojstvu ratnog vojnog invalida; 

3. dokaz o bračnoj zajednici sa ratnim vojnim invalidom; 

4. rješenje o priznatom pravu na mjesečno novčano primanje dobitniku priznanja; 

5. uvjerenje o učešću u oružanim snagama; 

6. uvjerenje o statusu djeteta ratnog vojnog invalida; 

7. rješenje o priznatom pravu na invalidninu ili mjesečni novčani dodatak ili uvjerenje o učešću u oružanim snagama koje izdaje općinska služba za boračko-invalidsku zaštitu odnosno grupa za pitanja evidencije iz oblasti vojne obaveze prema mjestu prebivališta (ne starije od šest mjeseci); 

j) uvjerenje/potvrdu o neprekidnom prebivalištu na području Kantona Sarajevo u posljednja  24 mjeseca  (ne starije od šest mjeseci);

Prijava kandidata koji nije dostavio dodatnu dokumentaciju će se smatrati urednom, a prijavljeni kandidat će se bodovati samo po osnovu onih kriterija za koje je dostavio urednu i validnu dokumentaciju. 

Dokumentacija koju kandidat dostavlja uz svojeručno potpisanu pisanu prijavu na konkurs mogu biti kopije uz obavezu da kandidat, koji je primljen po konkursu, dostavi originalnu dokumentaciju ili ovjerene kopije dokumentacije, najkasnije pet dana po dobijanju konačne odluke o izboru radnika. 

Deset najbolje rangiranih kandidata sa Bodovne liste će elektronskom poštom na adresu navedenu u prijavi na javni konkurs biti obavješteni o mjestu i vremenu obavljanja razgovora sa direktorom/direktoricom Škole.           

Nakon konačnosti Odluke o izboru radnika, a najkasnije na dan početka rada u školi, izabrani kandidat je dužan dostaviti ljekarsko uvjerenje nadležne zdravstvene ustanove koje nije starije od šest mjeseci, kao i drugu dokumentaciju u skladu sa zakonom i internim aktima Škole, nakon čega direktor/direktorica zaključuje ugovor o radu sa izabranim kandidatom. 

Sistematski ljekarski pregled koji se organizuje u skladu sa Kolektivnim ugovorom za djelatnosti predškolskog odgoja i osnovnog odgoja i obrazovanja u Kantonu Sarajevo je ekvivalent ljekarskom uvjerenju nadležne zdravstvene ustanove.

DODATNO  BODOVANJE  PO  OSNOVU  DOPUNSKIH PRAVA  BORACA–BRANITELJA BiH I ČLANOVA NJIHOVIH PORODICA

Nakon bodovanja na osnovu općih i posebnih kriterija u skladu sa Pravilnikom s kriterijima za prijem radnika u radni odnos u osnovnim školama kao javnim ustanovama na području Kantona Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“ br. 12/22, 22/22 i 30/24), na ukupan broj prethodno ostvarenih bodova, u zavisnosti o pripadnosti boračkoj populaciji (borci branitelji BiH i članovi njihovih porodica) dodaju se i bodovi kako je to propisano Uredbom o jedinstvenim kriterijima i pravilima za zapošljavanje branilaca i članova njihovih porodica u institucijama u Kantonu Sarajevo, Gradu Sarajevo i općinama u Kantonu Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“ br. 37/20 i 27/21), a dodatni bodovi se računaju u skladu sa Instrukcijom o bližoj primjeni kriterija vrednovanja prema Uredbi o jedinstvenim kriterijima i pravilima za zapošljavanje branilaca i članova njihovih porodica u institucijama u Kantonu Sarajevo, Gradu Sarajevo i općinama u Kantonu Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“, broj: 38/20 i 28/21).

Pravo na dodatne bodove ostvaruju branioci i članovi njihovih porodica pod sljedećim uslovima: 

a) da imaju neprekidno prebivalište u Kantonu Sarajevo u posljednja 24 mjeseca (dokaz: uvjerenje/potvrda o neprekidnom prebivalištu na području Kantona Sarajevo u posljednja 24 mjeseca) 

b) da se nalaze na evidenciji JU „Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo” ili su zaposleni na određeno vrijeme, što se dokazuje uvjerenjem/potvrdom ili da su zaposleni sa nižom stručnom spremom od one koju posjeduju.

Potvrda iz tačke b) ne smije biti starija od dana objavljivanja javnog konkursa.

Obavještenje o raspisanom javnom konkursu je objavljeno u dnevnim novinama „OSLOBOĐENJE“ dana 14.03.2025.godine, a kompletan tekst konkursa je objavljen na službenoj internet stranici JU „Treća osnovna škola “ Ilidža (www.trecaosnovna.edu.ba ) i putem službenog e-maila škole dostavljen Ministarstvu za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo (www.mo.ks.gov.ba ) i JU „Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo“ (www.szks.ba) radi objavljivanja na njihovim službenim internet stranicama uz naznaku isteka roka za prijavu na ovaj konkurs i ostat će objavljen na službenoj internet stranici škole u čitavom periodu roka prijave. 

Javni konkurs ostaje otvoren 10 (deset) dana od dana objave obavještenja o raspisanom konkursu u dnevnim novinama „OSLOBOĐENJE“ i krajnji rok za prijavu na javni konkurs je 23.03.2025. godine.

PRILOG 

Saglasnost za dostavljanje preliminarnih odluka

Na osnovu člana 19. Pravilnika s kriterijima za prijem radnika u radni odnos u osnovnim školama kao javnim ustanovama na području Kantona Sarajevo („Službene novine Kantona Sarajevo“ br. 12/22, 22/22 i 30/24), saglasan/na sam da mi se preliminarne odluke dostavljaju elektronskom poštom na adresu koju sam naveo/la u prijavi na javni konkurs. 

U _____________________, dana ___ . ___ . 2025. godine 

                                                                                                                      Kandidat/kandidatkinja

                                                                                                                  _____________________

Novosti